خرید شال نارضايتي مشتركان از خدمات تلفن همراه

روزي نيست كه يكي از مشتركان تلفن‌هاي همراه از خدمات ارايه‌شده اپراتورهاي مخابراتي گلايه نداشته باشد تا آنجا كه برخي از مديران ارشد مخابرات نيز با اذعان به ضعف خدمات ارايه‌شده، تنها راه برون‌رفت از اين مشكل را رقابتي‌تر شدن بازار خدمات تلفن همراه برشمرده‌اند.به گزارش خبرنگار «»، شركت ارتباطات سيار (اپراتور همراه اول) در اقدامي جالب در سايت اطلاع‌رساني خود نظرسنجي را برگزار كرده و از بازديدكنندگان خواسته است كه كيفيت خدمات خود را با ديگر اپراتورها مقايسه كند كه در اين نظرسنجي، بيش از هفت هزار نفر شركت كرده كه 11 درصد از بينندگان خدمات اين شركت را عالي‌تر و 15 درصد نيز خوبتر از ديگر رقباي آن دانسته‌اند.اين در حالي است كه 55 درصد از رأي‌دهندگان با انتخاب گزينه ضعيف، كيفيت همراه اول را ضعيفتر از ديگر اپراتورها دانسته‌اند.بنا بر اين گزارش، برگزاري اين نظرسنجي فارغ از نتيجه‌اي كه به همراه داشته، مسلما مديران شركت را از نظر مشتركان درباره كيفيت خدمات ارايه‌شده از سوي اين اپراتور آگاه كند؛ بنابراين، بهتر بود ديگر اپراتورها هم براي اطلاع از نظر مشتركان خود، چنين نظرسنجي‌هايي را برگزار كنند تا از محبوبيت كيفيت خدمات خود آگاه شوند چرا كه كمترين حسن آن، اين است كه بينندگان و رأي‌دهندگان مي‌دانند كه مديران از نظر آنان آگاه هستند و آنان را افرادي محصور در ديوارهاي آهنين و ناآگاه به امور واقعه در اطراف خود به شمار نياورده اند.
 
براي شركت در نظر سنجي اينجا را كليك كنيد

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در خرید